1000 visningar :O

Det är ganska sjukt att videon jag la upp för en vecka sedan redan har fått 1000 visningar. Jag trodde aldrig att så mpnga skulle kolla på den ! EN rolig grej med min kanal på youtube är att det finns 3 personer från nederländerna som har gjort en grej så dom ska ogilla alla mina videos. Haha, varje gång jag lägger upp så tar det högst 5 minuter så ogillar dom en efter en. Sen fick jag också ett meddelande från en där dom skrev Ogilla på Nederlänska eller vad de nu heter? haha, jag älskar verkligen vad människor inte har något liv. Vem för för sig att bara göra så liksom? Jaja, dom tycker säkert det är jätte roligt 






» Ebba

Fan vad söta!

2012-04-13 » 12:22:08

Kan inte du göra mer såna videosar?

för ni e så söta tillsammans!

man skulle kunde kolla på dom om och om igen! Och ändå le lika mycke varje gång ni pussas!

2012-04-13 » 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback