D A Y F O U R W I T H O U T M Y B O Y AND IM HOME!!

Om tre timmar är jag hemma älskling och då kan jag se dig! Då är mitt internett tillbaka och jag tänker tillbringa varje sekund jag har med dig! Jag har saknat sönder mig och att veta att man snart är hemma igen får mig att börja gråta. Jag älskar verkligen dig Karl. Jag menar det verkligen. Jag vet man ska inte använda de tre orden för mycket det säger alla men jag tycker att så länge de betyder något och man säger det för att man menar det så är det bra. Jag vet inte hur du känt med just det men jag är glad att jag har dig. Du är den som får mina dåliga dagar bra. Det är du som får mig att le när jag är längst ner. Du lyfter mig när jag inte är stark nog själv. Du får mig att vilja andas och du står vid min sida. Jag vill att du ska veta att jag kommer finnas där i vått och tort. Alltid. Du vet att jag finns älskling och kommer alltid att göra! Man säger mycket när man är kär och man har oftast mycket man tänker över. Jag är en person som kan skriva ner vad jag tänker och jag vill att du ska veta allt detta. Du är den bästa och jag älskar dig ! Snart hemma Hunny <3





berätta allt om dig och karl. hur ni träffades, hur länge ni kände varandra innan ni blev tillsamans, hur ofta ni träffas osv.

2012-04-12 » 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback