D A Y O N E W I T H O U T M Y B O Y

Nu har jag åkt iväg från dig och jag tycker det känns hemskt att lämna dig bara i fem dagar. Jag tycker verkligen att det är hemskt. När jag är med dig Karl så tror inte jag att du inser hur glad jag är. Du gör mig extemt glad och jag hade ALDRIG trott att någon skulle kunna göra mig glad på det sättet igen. Jag trodde jag hade upplevt allt om kärlek men DU är den biten jag inte upplevt innan. Den biten jag alltid önskat mig. Man har sätt människor som är äldre som verkligen har hittat den rätta. Jag trodde aldrig jag skulle hitta den. Men jag har fått tillbaka hoppet nu. Allt känns bra och jag är glad att du inte skäms över mig. Jag är inte helt normal jag vet men du älskar mig ändå? Du är ganska sjuk du med men jag tror det gör oss till det perfekta paret. Det perfekta paret ska inte vara de som aldrig gör fel, de som inte vågar bjuda på sig själva för att se dumma ut. Jag tror att det perfekta paret är vi. De som vågar göra sjuka saker och som vågar vara sig själva. Stå upp för att man inte alltid kan vara bäst. Jag älskar dig nu är det bara 75timmar kvar innan vi ses och jag vill att du ska veta att jag tänker på dig hela tiden!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback