D A Y T W O W I T H O U T M Y B O Y

Det är mindre än 31timmar kvar till vi träffas och det känns som en evighet. 31timmar ändras snabbt till dagar och känns jätte jobbigt att jag inte får ha dig vid mig nu men jag hoppas du har tänkt lite på mig med vilket jag vet att du gör. Det är svårt att inte tänka på den man älskar när man är borta. Man har vant sig vid att ha den nära och man har vant sig att umgås med den vissa dagar men helt plötsligt vet man att man är så långt bort. När man åker bort ifrån dig så känns det jobbigare än att vara i bara Lerum eftersom att jag vet att jag kan åka till dig då men nu kan jag inte det. Jag har så långt att åka och jag vet ingenting om hur du har det egentligen. Man har inte fått kramarna på några dagar. De kramar man älskar mest av allt. Din lukt sitter fortfarande kvar i min väska och jag skulle nog säga att jag kanske råkat sniffa lite och sånt på den. Din lukt är den bästa i hela världen jag vill bara krama om dig och känna den igen. Jag saknar dig älskling håll ut några dagar till sen är jag hos dig. Jag kommer alltid att vara din! Make 31 hours to 31 minutes please?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback