En ganska underlig fråga men alla frågor får svar.

är karl bättre än din förra kille från hönö, isak elle va han nu hette?

Svar: 
När det tar slut mellan några som varit tillsammans är det antagligen så att något har varit fel. Det har varit något i förhållandet som inte funkat. Det har antagligen varit något som inte vart bra med den andra personen. Asså då menar jag att den personen man vart tillsammans med inte har varit den rätta för än och inte nått upp till alla krav. Förstå mig rätt nu. Asså man letar då efter en som kan nå upp till sina krav och någon som faktikst var bättre än den andra. Så ja Karl är bättre men det betyder inte att Isak inte är bra för det är han! Han är en grym person men inte den rätta för just mig utan för någon annan! Kram hoppas du blev nöjd med det svaret och misstolka inte allt jag skriver är ni snälla.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback