EN KOMMENTAR

HEj! jag bara undrar varför har du ¨haters¨???!!!! din blogg äger ju och det tror jag verkligen att du gör också! jag har träffat dig men, aa, tror inte du känner mig riktigt men ialla fal! tycker du borde ha ¨lovers¨ istället som mig för din blogg är ju bara hur grym som helst! vad är det egentligen som du gör som är dåligt??!! jag har tänkt på det en stund nu men kommer inte på något bra svar för det finns bara ett: DU GÖR INGET DÅLIGT!! :D hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll! och jag kommer fortsätta läsa din blogg och vara en av dina ¨lovers¨ istället! kraaam! <3

Detta skrev en som en kommentar och jag måste säga att du är den underbaraste männsikan! Snälla kan inte du skriva till mig på facebook eller något så jag vet vem du är!! TAck du gjorde min dag!!





Håller verkligen med henne! Könns nåstan som att man känner dig, fastän jag bara träffat dig några enstaka gånger.. Skulle vart galet kul att vara vän med dig!:))))

2012-04-03 » 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback