En spelpjäs i ett spel.

Alla har vi tillfällen där relationer kanske tar slut. Vill bara påpeka att det inte handlar om Karl detta. Men relationer tar ibland slut och jag tror att många också kan ha känt känslan av att det både vart svårt och skönt. Detta har hänt mig. Jag är en person som blir sur om någon försöker säga till mig vad jag ska och inte ska. Jag vill gärna bestämma själv och om någon annan försöker säga till mig att göra något jag inte vill så blir jag lätt arg. Detta har alltid varit ett problem. Personer i min närhet har tagit förgivet att jag kommer göra som dom vill eftersom jag aldrig sagt ifrån utan bara gjort. Jag har alltid blivit omflyttad och jag har inte mått bra med det. Jag har varit en spelpjäs som alla tror att dom kan få bestämma över. Nu de senaste året har jag sagt till mig själv att jag inte vill vara den spelpjäsen. Jag har sagt ifrån och då har tyvärr relationer tagit slut. Mab mår piss det gör man, man känner hur det gnager inom än och man vill inte att det ska sluta såhär men ändå känns det skönt att slippa bli omflyttad. Låt dig aldrig bli som en spelpjäs.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback