Fryser sönder mig.

Varje gång jag vaknar upp i min säng så fryser jag sönder? Jag vet inte riktigt varför utan det är kanske bara så. Jag vet inte om många andra också gör det men det är sjuk irriterande eftersom jag inte vill upp ur sängen!! Det räcker inte med att man är trött man ska frysa också? Det var kanske onödigt tycker jag. Tisdag.. Idag ska jag till skolan som alla andra människor sen ska jag åka till Karl och Lucas och vara där tills sent antar jag. Jag är fortfarande helt chockad över vissa kommentarer jag fått eftersom de har varit så sjukt fina. Ni skulle sätt mig! Jag satt och log och grät nästan. Haha jag vet otroligt löjligt men det var så extremt gulligt. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback