GE DOM EN CHANS

Männsikor kan ändras det kan dom verkligen. Jag tror på att människor kan ändras. Många blir jätte sura för vad männsikor har gjort och tänker att de alltid kommer vara så. Man tänker att bara för att den personen gjort så innan kommer den göra det igen. Bara för att människan har varit elak så kommer den alltid vara det men jag säger NEJ till det. Jag tror inte alls på det där. Ja man kanske inte ska gå och ställa sig vid en mördare och tänka han kommer inte göra om det men tänk om någon kanske sårat människor innan och nu bestämt sig för att ändra sig. Då måste man ge personen en chans annars är det ju ingen ide för den personen att ändra sig? ingen bryr sig ändå? Alla tar för givet att den kommer vara så hela livet. Jag vet själv hur det är att tänka så men jag försöker också ändra på mig. Jag FÖRSÖKER. Ge dom en chans. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback