Ja, nu har du gjort mig irriterad. Är du nöjd?

Som jag visste skulle inte männiksor sluta skriva att jag blev tillsammans med karl för att göra killen jag gillade för 2 månader sedan avundsjuk. Jag tycker såhär nu. Ska du tycka till om mitt privatliv och det inte är snällt ta det med MIG då och skit i att kommentera. En sak till.. Jag är kär i karl och säg inget annat för det gör mig fett irriterad. Tror du helt seriöst att du vet saker eller? En sak ska du veta. Om du tror som du gör tror du helt fel. Lägg dig inte i och om du tycker allt är så fel sluta läsa bloggen eller ta det med mig och våga skriva vem du är. Jag blottar mig här med mitt namn och alltoch du står och gömmer dig bakom en dator? Vem är det som är feg egentligen. Men säg inte åt mig att jag inte gillar nån jag gillar för den jag inte gillar är såna som du. DOM SOM TROR ATT DOM VET MER ÄN DOM GÖR.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback