Jag älskar dig!

Som jag skrev i tidigare inlägg så var det svårt att få över alla videos från Karls dator till min så jag fick försöka dra ut på alla saker lite om ni kanske tycker det blev långtråkigt! Men jag gjorde iallafall en video så jag hoppas ni blir nöjda med den :) Den första är den nya och den under är den gamla för er som kanske inte sätt den! Lägg gärna in en kommentar om ni har lust! Jag älskar dig Karl och kommer verkligen sakna dig otroligt mycket Kram





Den första va mycket bättre!!

2012-04-09 » 17:53:39

Den första va mycket bättre!!

2012-04-09 » 17:54:26

Den första var mycket bättre!!!! Denna spelade ju bara upp samma sen???!!!

2012-04-09 » 17:56:31

Hejsan du är sååå sjukt bra på att sätta ihop filmer, hur gör du? vilka program? kan du inte lägga ut en video där du visar hur du gör?? det hade varit jätte snällt! :) kram

2012-04-10 » 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback