Jag bryr mig

Jag är en person som snabbt kan bli ledsen. Jag har svårt att lita på människor och när du gör såhär och inte ens tänker på hur jag kanske tar det så blir jag mer ledsen. Jag borde bara låta allt vara och egentligen inte bry mig men jag är en sådan människa jag bryr mig. Jag mår inte bra av det okej. När människor lämnar en utanför på ett sätt så tar jag illa upp. När man inte får vara med på saker. Eller när du inte ens klarar av att skriva att du inte kan träffa eller skriva eller snacka med mig. Jag har vart med om detta innan och det gör mig otroligt ledsen. Jag låter som en liten tjej som blivit lämnad utanför och är 4 år men jag kanske är det då. 4år. Jag är sån här.. Det är något jag borde ändra på men jag tycker det är svårt. Jag bryr mig om dig. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback