Jag kanske är elak men det är inte så lätt.

Det är inte min grej att skriva "elaka" inlägg. Det är verkligen inte det. Jag är sjukt ledsen att jag ens bryr mig om sådana kommentarer. Männiksor får kalla mig saker, tycka att jag är dum, inte gilla min blogg men dom får INTE lägga sig i saker som dom inte vet något om. Jag är ledsen att jag är så elak , eller framstår som en som jag inte är men karl betyder mycket för mig och när människor då kommenterar saker som har med honom att göra och saker som får honom att påminnas om mitt ex så tycker jag inte det är okej. Jag tänker inte slösa bort min största kärlek bara för att ni kommenterar skit. Jag vill inte det. Jag kanske verkar jätte dum, ledsen för det men tänk er in i situationen. Jag borde bli bättre på att skita i sånna kommentarer men jag vill inte skita i det. Det handlar om min pojkvän och jag vill att alla ska få klart för sig att jag älskar honom. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback