Jag överlevde!

Idag simmade vi på idrotten. När jag började simma gick allting som väntat men när jag hade simmat lite kände jag hur all luft jag hade i lungorna inte ville ut. Detta gjorde att varje gång jag skulle upp och ta luft fick jag ingen luft för att lungorna var fyllda. Jag simmade ungefär 50 meter utan att få in luft och det slutade med att jag började skaka och blev yr. Idrottsläraren hjälpte mig upp och mina ben skakade sönder. Det som antagligen gjorde att jag skakade var att jag var rädd. Jag var rädd eftersom allt inte gick som det skulle. jag hade ingen kontroll. Det tog inte så lång tid innan jag kände att det blev bättre och jag fick gå. Ibland kan det vara skrämmade att ha astma. Man känner inte att man har kontroll och jag vill ha det. Det är något man bara får leva med antar jag men det är också extremt jobbigt. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback