Jag ska försöka lyssna på dig

Ja, jag är rädd. Jag vet inte alls vad jag ska göra och alla mina tankar gör mig snurrig. Jag vet att jag borde lyssna mer på dig. Lyssna mer på vad du har att säga till mig men jag stänger av det. Jag lyssnar inte. Jag bara går min egna väg och det är vad jag inte ska göra. Jag ska gå din väg. Jag vet längst inne vad du vill. Jag vet det. Men jag gör det inte för jag törs inte igen. Inte en gång till. Jag vill och det vet du. Jag vet att du vet det men jag är inte redo. Jag borde lyssna på dig. Förlåt att jag inte gör det. ( så alla vet detta handlar inte om kärlek xD ) Bara så ni vet det och inte missförstår igen. FÖr jag pallar inte det.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback