Karl är med barn!

Jag sitter här i Karls rum och käkar massa godis. Vi ska snart kolla på Big brother och imorgon ska vi åka iväg och bada! Jag och hela hand familj, hahahah... Jag vet ite riktigt hur många bilder det blir eftersom att vi kommer vara på ett badhus men antar att det kan bli någon? Idag har vi spelat massa spel, sen har vi vart ute med hunden och massa. Jag är ledsen att jag inte gör så mycket inlägg nu men ni kanske förstår att jag vill vara social med min pojk! Karl är med barn bara så ni vet och mitt huvud är barnet ;)





hej hej :) asså jag diggar din blogg så sjukt mycket asså!!!! och du är så sjukt sööt oxå!! jag älskar ditt hår, leende och ögon, så sjukt fantastisk är du!!! och du ock din pojkvän, ni passar så sjukt bra ihop!!! och eran video, den är såå jätte sööööööööötttttt!!!!! asså hela du är perfekt!! och du verkar såå sjukt go och underbar och snäll och helt fantastisk asså!!! asså jag kan inte beskriva med ord hur mycket din blogg betyder för mig!!! kramkram från din beundrare <333333333

2012-04-05 » 23:14:05

blowjob!

2012-04-07 » 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback