Klockan 10.00 & 18.00

Nu har jag packat klart min väska och är nästan redo att åka! Jag vet inte riktigt vad man ska ha för förhoppningar. Jag åker snart iväg men innan jag gör det kommer jag berätta när inläggen kommer! Klockan 10.00 kommer inläggen om mina tankar. Klockan 18.00 kommer mina små brev till Karl. Jag kommer åka iväg vid 20.00 ikväll och är borta till 21.00 på Torsdag! Jag ska iväg med kyrkan och vi ska ha som ett läger. Ha det fett bra allihopa! Kom ihåg att kika in på bloggen medans jag är borta! 









Hej, jag hänger inte riktigt med.. haha var ska du någonstans? Är det ett läger eller ska du bara bort med Karl? Vad ska ni göra? Åka skidor, campa?? :) tacksam för svar :D

Ps. Lägg ut mer filmernpå dig och Karl ni är så söta tsm!! Så du har det vill typ alla ha det.. så lägg ut mer videor! kram

2012-04-08 » 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback