LÄGER 2012

Nu är det såhär att jag inte fick så mycet bilder på lägret för min Kamera laddade tyvärr ut annars hade jag bombat er med extremt många bilder! Dessa lägerdagarna har varit jätte bra. Många har åkt skidor men jag och några till valde att inte göra det utan åka och bada och spela bowling. jag är jätte nöjd om hur lägret varit men måste erkänna att jag blivit förvirrad också. Jag har fått många tankeställare och sista dagen satt jag till och med ut till klockan 03.00 på natten för att bara tänka om de inte var längre än det. Jag är en person med mycket tankar och om någon ställer frågor till mig som har med allt jag just nu går igenom så tänker jag mycket. Jag kan grubbla på samma fråga i säkert 1 vecka och det tar aldrig slut med tankar. Jag borde ibalnd inte ens fundera på vissa frågor men det gör jag. Detta lägret har både ändrat mig som person och ändrat hur jag ser på framtiden. Jag ser allt på ett annat sätt och jag vet inte riktigt längre vad jag vill och inte vill. Men ändå ett bra läger!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback