Man är helt enkelt inte älskad av alla!

Här under ser ni lite bilder från när jag och Karls familj var och badade i skövde! Ni kanske tror att det kändes jobbigt eller nått eller att det kanske var konstigt att åka med familjen efter bara 1 vecka liksom men jag måste säga att det kändes otroligt bra. Hela den familjen var extremt välkomnade och det kändes otroligt bra eftersom inte alla familjer allid är det känns det bra att de tycker om mig. När någon inte tycker om mig i en familj liksom kan det bli ganska mycket problem vilket inte är så jätte roligt men nu slapp jag det problemet och det känns skönt! Jag älskar hur människor är så olika. Vad hade hänt om ingen var annorlunda? ingenting. Dte hade varit otroligt tråkigt. Jag förstår att man verkligen inte älskar alla männsikor för det kan man inte alltid göra? Det fattar antagligen ni med? vi är alla skapade på olika sätt och vissa tycker inte om vissa så är det bara. Det ända jag kan bli sur på är människor som gör något åt saken. De skriver saker som sårar de gör saker bara för att den personen ska må dåligt och det tycker jag är fel. Tänk på att alla är annorlunda och andra kan också se dig som störade! Man är inte älskad av alla.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback