Min Prins + TYCKER NI INTE OM PUSSAR KOLLA INTE!!

Idag är det Måndag. Det är måndag. Bara 2 dagar till torsdag. Torsdag.. Bara en dag till lov. JA LOV!!
Någon mer än jag som längtar eller? Jag är så sjukt taggad att bara kunna sova lite extra länge på lovet. Jag har suttit hemma nu och fixat lite och kollat när jag och Karl spelat in hela fredagen... Orkar inte att vi hade spelat in nästan en timme. Men här kommer min lilla GulliGull video.. Hehe
ÄR DU UNDER 13ÅR KAN DET VARA LITE LÄSKIGT ATT SE ;) ELLER UNDER 15






Asså aw vad söta! Grattis izabella!! Håll hårt om honom! :)

2012-04-02 » 19:32:23

sååå söta tillsammans, ser ut som något ur en film haha! :)

2012-04-02 » 20:54:38

Ni är ju sådär perfekta tillsammans så som typ alla vill ha det!

Jag förstår verkligen inte varför folk skriver elaka saker!

Jag älskar din blogg!!!

2012-04-02 » 21:57:47
» val

så himla gulliga ju!

2012-04-02 » 23:15:31

Visst ni är jätte söta, men seriöst?! man förstår ju att du bara vill göra killen från hönö avundsjuk??!! du skriver att ni inte är kompisar på fb och att han inte läser din blogg? för det första du vet inte om han läser din blogg eller ej? för det andra du har la andra vänner på öarna? som kan berätta det för han? och sen så lägger ni ut en video för att de kompisarna ska kunna visa det för han??!! nog kanske jag e lite väl tyken men man fattar att du vill göra han avis. tack för mig!!!

2012-04-04 » 15:39:39

Jag tycker om denna mest!!

2012-04-05 » 14:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback