Påsk med hela familjen

Känslan av att vakna upp i någons armar är så underbar så jag tror inte riktigt ni fattar. Känna hur någon håller om en och kramar om en som en liten bamse. Man blir helt varm i kroppen och känner sig verkligen älskad. Jag älskar den känslan kommer nog aldrig sluta älska den tror jag. När jag hade gått upp ur sängen satte jag och Karl på en låt och mimade och dansade lite när vi spelade in. Vi får se om ni kanske får se den videon lite senare i veckan! Efter allt lekade började det allvarliga. HITTA EN KLÄNNING TILL BELLA. Jag är inte så taggad på att testa kläder och sånt men nu hade jag bestämt mig för att göra det och gjorde det men kände inte att någon riktigt passade mig! Sedan tog jag tåget till Floda och stannade hos mormor & morfar firade lite påsk med Kusinerna och så :) Nu sitter jag hemma ska snart packa inför lägret jag ska på! Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback