PRICKAR

Jag tror att många undrar varför jag ens svarar på onödiga kommentarer eftersom de inte är värda att svara på och det tänkte jag berätta varför jag svarar på. 


Jag har alltid varit en människa som hatar när människor inte tycker om mig. Jag kan acceptera när vissa är sura för att man gjort något dumt men det värsta jag vet är när folk får en att framstå som en person som man inte är. Jag tror att jag har ganska många "haters" på min blogg men jag känner att om man är en sån person som tycker om att hata människor för saker dom inte gjort så får man vara det men då vill jag också ge dom en chans att se mig på ett annat sätt. Många dömer mig och det har framförallt tjejer gjort hela mitt liv. Jag har alltid fått "hatMail" från människor och har ofta fått skit. Jag gör också fel och det vet jag. Jag säger inte att jag aldrig gör fel för jag gör mycket fel men det gör alla. Men det JAG SÄGER är att man ska inte hata mig för fel jag inte gjort? 

Jag svarar på onödiga kommentarer INTE för att jag vill försvara mig utan för att jag vill svara på en fråga som någon ställt till mig. Jag försöker svara på de flesta frågor på min blogg och JAG TÄNKER INTE SLUTA SVARA PÅ VISSA FRÅGOR bara för att dom är mindre bra. 

Låt mig göra som jag vill och om ni inte tycker om det jag skriver eller tycker något är fel. Du kanske ska inse dina egna fel innan du börjar skriva ner mina :) 







så du bara vet så älskar jag din blogg :D <3

2012-04-02 » 20:55:21

HEj! jag bara undrar varför har du ¨haters¨???!!!! din blogg äger ju och det tror jag verkligen att du gör också! jag har träffat dig men, aa, tror inte du känner mig riktigt men ialla fal! tycker du borde ha ¨lovers¨ istället som mig för din blogg är ju bara hur grym som helst! vad är det egentligen som du gör som är dåligt??!! jag har tänkt på det en stund nu men kommer inte på något bra svar för det finns bara ett: DU GÖR INGET DÅLIGT!! :D hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll! och jag kommer fortsätta läsa din blogg och vara en av dina ¨lovers¨ istället! kraaam! <3

2012-04-02 » 22:55:44
» F

Tror du missförstått! "sluta svara på frågor för att dom är mindre bra" tycker inte jag heller...men vässa pennan!!!

2012-04-03 » 14:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback