Svar på din fråga anonym..

Nu blir jag helt seriöst lack. 
Det kom in en kommentar om jag bara var tillsammans med karl för att göra killen på hönö avundsjuk?
Här är då mitt svar: 
Nej det är jag inte, jag tycker om den killen och jag skiter fullständigt i killen på hönö. För det första vi är inte vänner på facebook så han hade ändå inte kunnat se det. För det andra han läser inte min blogg ? Asså jag skiter fullständigt i han och ja jag är kär i karl. Det är jag verkligen. Jag blir lite smått irriterad när människor skriver sådana frågor eftersom ni får mig att framstå som någon jag inte är. Jag hoppas det var svar på din fråga ANONYMA person. Kram. 








» Frida

Svara inte på sån skit! Det blir inte bra när det du försöker övertyga dig själv och oss läsare, " ja jag är kär i karl" !! Vem nykär behöver skriva så? Snälla svara inte på detta, det blir fail!!

2012-04-02 » 11:46:08

Du har seriösa problem tjejen! ses på onsdag!

2012-04-02 » 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback