Svar på frågan.

berätta allt om dig och karl. hur ni träffades, hur länge ni kände varandra innan ni blev tillsamans, hur ofta ni träffas osv.

Jag vill inte berätta allt eftersom jag inte tycker att alla ska veta allt om min pojkvän. Jag har ganska många läsare som läser och jag väljer därför att inte gå ut med allt om min pojkvän.  Men jag kan säga att vi träffas så ofta vi kan och vi träffades första gången på Hönökonfrensen. Jag kan säkert berätta lite mer en annan dag men inte just idag och kommer inte gå in så mycket på personliga saker utan bara säga saker som jag känner för. Hoppas du inte blev för arg nu :) Kram






» F

"Hönökonfurensen"..???..hahaahha, jag dör!!!

2012-04-16 » 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback