TankeBomb

Jag har inte bloggat på ett bra tag nu men kommer att börja lite smått från och med nu. Jag har mycket tankar som sitter inne i mitt huvud just nu som jag behöver få ut och jag vill inte att någon ska känna sig utpekad på något sätt när jag skriver det jag gör eftersom allt jag skriver inte är sammanhängade och mycket är bara saker som jag behöver få ut.
Ni alla vet antagligen hur det är att ha tankar om något men egentligen så är man bara irriterad och gör allt hundra gånger värre genom att tänka på det. Så har jag det nu! 
Sen vill jag påpeka en sak till innan ni kommenterar. INGENTING av detta handlar om Karl om jag inte skriver att det gör det och INGENTING handlar om Nuet om jag inte skriver det så haka inte upp er.





» fiffi

Vill du göra ett bloglovin byte? :)



kraaam! :D

2012-04-28 » 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback