D A Y T H R E E W I T H O U T M Y B O Y

Lite mer än ett dygn kvar älskling sen är jag hos dig! Jag tror det är nu vi inser hur mcyket vi betyder för varandra. När man är långt bort fattar man hur tomt det känns utan den andra och hur mycket man vill ha den hos sig. Jag har just insett att du betyder extremt mycket. Jag vill inte se mig själv utan dig. Jag förväntar mig att alla har svaga sidor och din ända är att du är en dålig förlorare jag älskar alla dina sidor varesig de är bra eller dåliga. Så länge de tillhör dig så är de bra. Jag har lyssnat på våran låt hela lägret och kommer fortsätta göra det. Varje gång den kommer så tänker jag på dig och när jag tänker på dig saknar jag dig. Men jag blir också extremt glad. Du är min och det betyder mycket. Du har inte bästa ryktet. Du har inte kanske alla på din sida. Många snackar skit eftersom du har varit den du varit. Du har gjort misstag men jag tror inte du kommer göra samma misstag. Människor säger till mig att du playar mig men jag tror dom inte. Jag väljer att lita på dig. Tänker inte lyssna på vad andra säger. Det finns de som också blivit arga för det VI har. Dom har skrivit saker men jag vill att du ska veta att allt det är skit. Det är ingen som kan säga hur DU eller JAG är för det kan vi bara avgöra själva. DU är underbar och jag litar på dig Karl! 27 timmar kvar!  Håll ut !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback