VAR JAG SKA!

Hej, jag hänger inte riktigt med.. haha var ska du någonstans? Är det ett läger eller ska du bara bort med Karl? Vad ska ni göra? Åka skidor, campa?? :) tacksam för svar :D
Ps. Lägg ut mer filmernpå dig och Karl ni är så söta tsm!! Så du har det vill typ alla ha det.. så lägg ut mer videor! kram

Svar: 
Jag ska bort ifrån Karl inte med Karl! Jag ska på ett läger med kyrkan och de flesta ska åka skidor och sånt men det ska inte jag! Vi ska umgås och ha det fett nice! Klart jag kan lägga upp fler videos på mig och Karl probemet är bara att han har alla filmer på sin data och jag behöver dom men de är för störa för att skicka på hotmail så om ni har tips på hur skriv gärna! Sen är det några som klagat på att vi lägger upp videos men skit dom! Vad gullig du är! Tack detta gjorde min dag ! kram 



https://www.youtube.com/watch?v=7GLyZKPv4V8
Kolla den så länge så kommer det snart en nyare när jag fått alla videos!





använd ett usb-minne! För att fixa videosarna alltså:)

2012-04-08 » 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback