Världen är större än du tror !

Det var en gång en person som sa till mig att hon läste på min blogg för länge sedan om något och att hon fortfarande tänker på det jag skrev. Jag blir så glad när människro säger sådana saker eftersom det är lite det jag vill. Jag vill att männsikor ska börja se saker på andra sätt. Det är lätt att alltid se saker på ett sätt och sedan glömma allt annat man har utanför det röret. Har du någonsin kollat igenom ett rör eller ett ihoprullat papper. Ni ser inte jätte mycket utan bara det som är framför er. Många ser världen på det sättet. Man stänger in sig och missar allt som är runt omkring. Jag skulle vilja säga till alla er som vet att ni är så. Se större och jag lovar att ni får en förändring i erat liv!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback