VI BRYR OSS OM DIG

Jag ville bara säga till alla att ni verkligen ska ta vara på livet. Man ska aldrig tänka att det snart kommer ta slut klart det inte är bra att tänka sådana tankar men jag tycker vekrligen ni ska tänka på vad ni gör. Många säger att när man tar "droger" så lever man livet men jag vill då ställa denna frågan till er. Om du hade 1 timme på dig att göra vad du vill innan du dör. Vad gör du? Många kanske säger att de vill ta droger men jag tycker det är fel svar. Vill ni helt seriöst inte säga hejdå till era nära och kära? Det hade jag gjort , jag tror inte vi inser hur mycket de betyder för oss och hur mycket dom bryr sig om oss för det gör dom verkligen. Tro aldrig någonsin att du är oälskad för du är så extremt älskad. Ta vara på livet och dina nära och kära. Lev livet men gör inget dumt för DITT liv är värdefullt kanske inte bara för dig men för alla andra! Vi bryr oss om dig! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback