You got me...I´m in L O V E

Idag var jag med Carolina och Karl, som ni kanske märkt har jag vart ganska mycket med Karl på det senaste och många har frågat om det är något mellan oss. Jag har alltid tyckt om honom men alltid som en sjukt bra vän. Vänner kan bli mer än vänner right? Ibland kan det bildas lite kärlek och ni hade rätt klart det är något mellan oss. 
Kul att bli tillsammans 1 april! 








Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

2012-04-01 » 20:53:56

asså gud vad söta ni är tillsammans!

Jag visste att det skulle bli något mellan er! :D

men vem är carolina? :D <3

2012-04-01 » 21:37:50
» maja

Grattis Bella!

2012-04-02 » 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback