Är inte som alla andra bloggare.

Det finns människor som gör dina dagar till bra men det finns även de människor som gör dina dagar till sämre dagar. Alla har vi haft de sämre dagarna. De dagar man bara vill gömma sig under jorden och försvinna. De dagar man vill fly. Från problem. Alla har vi haft dom. Även jag. 

Det jag är trött på är människor som försöker göra ens dagar till dåliga. De människor som med mening gör att din dag är förstörd. Och även de människor som kan göra hela veckan förstörd. Jag har säkert vart en av dom men det har aldrig varit medvetet. Jag vill ingenting med detta inlägget förutom att rensa tankar. 

Ni kanske går in på denna bloggen och förväntar er blogginlägg som alla är jätte glada. Som berättar om min dag och där jag lägger upp bilder som jag ler på. Jag tänker inte vara en utav dom bloggarna. Bara för att man kanske inte vill att hela världen ska veta om ens problem betyder det inte att man ska låtsas som om man inte har problem för det har vi alla? Ellerhur? 

Jag är inte en av de bloggarna som bara låtsas. Jag tänker vara hundra % mig och om det betyder att jag också gör ledsna inlägg så är de bara så. Detta är som sagt min blogg och jag erkänner. 
ÄVEN JAG ÄR LEDSEN.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback