Du är saknad älskad och värdefull

Att sakna kan vara en bra och en dålig känsla. Man kan sakna för att man vet att man snart kommer träffa en person och för att man minns allt underbart man gjort. Sen finns det den saknaden där man bara saknar och vet att man inte får tillbaka det. Jag skulle säga att känslan av att veta att man snart för ligga i någons armar. Snart får tillbaka alla minnen och även göra nya är bättre än att sakna efter något man aldrig får tillbaka. Men är det alltid så lätt då? Nej jag tycker inte det. Jag saknar ofta det man inte ska sakna och jag minns ofta det jag inte borde minnas. 

Just nu saknar jag någon. Jag saknar någon så enormt. Vän eller inte det spelar ingen roll. Jag saknar verkligen denna person. Jag saknar även känslan av att känna sig älskad och värdefull. Det är en känsla alla borde känna dygnet runt men en känsla som jag inte känner dygnet runt. Det finns en viss person som får mig att känna den känslan och den vill jag ha här. För om jag kunde få känna den känslan dygnet runt hade jag fått ro. 

Nu går jag in allt för djupt i mig själv. Jag förstår om ni inte ens fattar vad jag skriver men ni förstår säkert att det är skönt att skriva av sig lite :)







» Filip

kan du förklara vad du tänkte när du la upp en bild på dig själv när du nästan var naken?

2012-08-10 » 01:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback