My birthday party

Idag har jag firat min födelsedag. Jag fyller inte år riktigt än men eftersom att jag var i Norge nu kunde vi lika gärna fira den nu eftersom jag inte kommer tillbaka på ett tag! Hela släckten kom och vi firade lite. Det är inte ofta jag får se alla samlade. Men det är kul när det händer. Klart man saknar sin familj i Norge ibland. Saknar de fina stunder men vad ska man göra.. Har man inte tid så har man ju tyvärr inte det. Människor tänker att 5 timmars buss och bil inte är någonting men om man åkt den resan sedan man var 9år så är den inte kul längre. Ibland önskar man att det va mindre avstånd. Man märker ju liksom på sina lillkusiner att dom växer så snabbt och jag hinner inte ens med att se deras uppväxt. Det suger! Men jag tar vara på de minnen vi har och den tid vi har! 
Bilder från dagen! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback