En glad person kan vara ledsen.

När man har en liksom glad personlighet märker oftast männiksor lätt när man är ledsen.. Det kan både vara positivt och negativt. Jag tycker det är bra att jag liksom är riktigt glad ibland och kan liva upp stämningen men så fort jag blir ledsen så kan jag känna att jag sänker ner andra? Ska det behöva vara så. Jag känner ju verkligen att jag också måste få vara ledsen ibland? Jag kan inte alltid vara glad för en männsika ska inte alltid vara glad. När jag blir ledsen blir jag ofta riktigt ledsen och människor märker snabbt när den glada positiva tjejen blir ledsen. Alla börjar undra och folk kan ibland tro att joden har gått under för att jag är ledsen. Det blir en sån stor skillnad på mig när jag är ledsen och glad för är jag ledsen så är jag verkligen ledsen och det kanske är svårt att förstå ibland. Jag tror att männsikor måste acceptera att man får vara ledsen och jag tror att ni alla måste acceptera att jag också är männsika precis som ni. Kram 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback