FOTOSTUDION

Idag gick jag till skolan som vanligt och vi håller på med ett arbete där man ska beskriva sig själv. Jag har då valt att ta lite bilder på vad jag gör och hur jag är som person. Jag , Maja och Fanny gick iväg till fotostudion och sen fick dom ta lite kort på dansgrejer eftersom det beskriver mig som person. Här kommer lite roliga bilder från studion...
Det är bara att skratta för det är de som är meningen! 










Vinnarna utav dagens blogg ligger ute nu, vann du ?



PLUS JAG GÖR IGÅNG VECKANS BLOGG!

anmäl dig!

du får en länk i sidomenyn och i ett inlägg med bild om du vinner..

har 1000+ varje dag så du tjänar på det!

2012-02-24 » 18:39:58
» maja

Hahahah, det blev ju ändå bra bilder! :D

2012-02-24 » 22:41:19

vart kommer tröjan från ? sjukt fin!

2012-02-24 » 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback