JAG ÄR INGEN ÄNGEL OKEJ!??!?!

Det är inte meningen att en person ska kunna förstöra hur jag ska ha det i framtiden. Jag vet man ska inte lyssna på det man ska inte göra så blalblabla men ni har själva kanske vart i den situationen! Det är inte så himla lätt. Vissa kanske inte tycker jag borde skriva om sånt här på bloggen men just nu har jag så mycket tankar och det behöver skrivas ner och om ni  inte vill läsa behöver ni inte det och detta är inte riktigt bara menat till en person. Detta är mycket saker, mycket i mitt huvud och det är inte meningen att ni ska fatta vad jag pratar om. Jag är trött på att alltid vara så himla glad.Den sista tiden har jag varit ledsen sjukt ledsen. Men herregud? Du är inte värd det. Ni är inte värda det. Ni har förstört så mycket och jag borde inte gråta över det borde vara glad att ni gav mig möjligheten att inte gå på era fula trick. Ni hjälpte mig att förstå att allt var FAKE. Att ni ens kunde säga så. Att DU ens kunde säga så. Det är inte likt dig men jag antar vell att jag inte alls kände dig. Visste la inte vem du var antar jag. Synd att du låtsas vara npn annan du inte är faktikst. DU kom inte direkt långt med det. Ja jag är arg och sur, precis därför jag skriver på detta sättet. Jag orkar inte vara en liten ängel som ska kastas runt LÄGG NER. Jag vill inte det. Bryter du mitt hjärta en gång till så jag lova dig att du ska få. JAG SAKNAR DIG OKEJ! FATTA DET. Vill att allt ska vara så som de brukar vara! PALLAR INTE! 
Never cry for the person who hurt you,
Just smile and say:
Thanks for giving me the chance to find someone better than You. 
Du kanske är en person som lätt börjar gråta om nån sårat dig men dom är inte värda det. PROMISE. 






» Emma

Bra där!!! Bli arg och gå VIDARE...

2012-02-21 » 06:34:06
» clara

vad är de som har hänt?

har din kille gjort slut eller vad? :/ <3

gå Vidare och glöm de som nyss hänt, imon är en ny dag men nya möjligheter! ha de bra :) <3

2012-02-21 » 06:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback