JobbIntervju & En underbar dag med Robina & Antonia

Jag är ledsen att jag inte skrev igår men jag var med Robina och är fortfarande och man ska inte vara osocial när man är med kompisar. Vi åkte till Stan och lyssnade på när våran kompis var och sjöng , sedan gick vi och fikade och åt lite. Den var en helt underbar dag! Idag ska jag på en JOBBINERVJU vilket jag är otroligt nervös för! Jag vet inte riktigt men det känns så viktigt på nått sätt? Jag ska också till kyrkan en snabbis innan jag åker dit och jag vet inte riktigt hur det kommer bli nu.. Aja, vi får la se och hoppas på det bästa här kommer bilder från igår! 








» val

Å, tror jag såg dig!

2012-02-26 » 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback