Man vill älska men kan inte.

Ibland så känner man sig inte älskad av den man vill bli älskad av. Man förväntar sig så mycket som man sen bara blir besviken över att man inte har. Man kollar på andra och önskar att man hade det precis som dom, men de man inte tänker på är att den personen också kan se saker du har som inte den har. Ibland kan jag känna att jag inte alltid funkar ihop med männsikor och det sårar mig ganska mycket. Jag vill tycka om alla människor men man gör ju inte det? Nu säger inte jag att jag hatar någon men att jag inte funkar med vissa som man vill funka med. Man kan liksom inte förstå sig på hur den tänker och man kan inte få en bra ralation men ändå så vill man det. Jag vet inte vart jag vill komma men ni som har en bra relation till någon ta vara på den snälla och försök att göra så den håller. 





om man kollar på dina skor på bilden, så ser det ut som ett kors :D niiiice <3 :D

2012-02-22 » 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback