Mina kläder ?

Jag har fått ganska mycket frågor om var jag köper mina kläder och här kommer svaret!! :D

Jag köpernya kläder ganska sällant men när jag köper så köper jag la på ganska vanliga ställen tror jag! 
Den tröjan på bilden under har jag köpt på lindex för ett tag sedan, och många kläder har jag hittat i min mormors garderob osv. Men jag tror jag köper de mesta kläder på vanliga stället eller utomlands! Kan kanske skicka lite hemsidor och sånt från klädaffärer jag ibland handlar från om ni vill! Men försök skapa en stil ni trivs i och våga ta lite "risker" <3 






Åhh! Vilken fin tröja! Hur längesedan var de! Tror du att den finns kvar? :D <3

2012-02-17 » 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback