MORGONUGGLAN + JA DET ÄR EDWARD PÅ MIN DÖRR.

Idag vaknade jag vid nio tiden och var extremt pigg, försökte intala mig själv att jag ville sova med men de slutade med att jag låg med öppna ögon och typ trodde att jag sov eller så tänkte jag ? Eller jag vet inte , men trött var jag inte iallafall! Inatt sov jag i mitt grymma nattlinne , det är gjort av silke och så otroligt skönt, nästan så man vill köpa flera av samma xD Idag ska jag träffa min nya kusin och det kommer komma massa nya bilder på den underbara kusinen! KRAM 








» Klara

Tack så mycket finis! Vilket sött nattlinne. :D

2012-02-15 » 12:12:24

Tack så jätte mycket :D



Du är riktigt fin ska du veta. Och det vet du nog om!



KRAM!

2012-02-15 » 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback