Obekväm.

Vad är jag rädd för?

Om jag ska vara helt ärlig och säga vad jag verkligen är rädd för så skulle jag nog säga närhet. 
Jag vet många tänker, det är hon inte alls. Hon älskar att kramas hon älskar att pussas och sånt. Hon har alltid vart sån och hon är så och så.  
NEJ!! 
Ni kanske tror att ni känner mig , men det gör ni inte. Jag tycker om att kramas och så ja ? Klart jag gör men något jag verkligen känner mig obekväm i är att vara nära person verkligen nära. När något går från vänskap till kärlek. 
Jag känner mig bara obekväm och jag vet ofta inte vad jag ska göra i en sådan situation. 
Jag tänker inte så mycket utan gör mer det som gör andra glada, sen säger jag inte att jag inte kan säga ifrån för det kan jag. Men det är så komplicerat... Jag blir bara så obekväm. Allt är så kosntigt.. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback