Skolan..........

Jag har förstått att mångra tror att det är min kille som gjort slut, jag vill att ni läser inlägget en gång till det står att ni kanske tror det handlar om en sak men handlar om något annat. Försök inte tyda inlägget för jag skriver om massa saker samtidigt. Jag har mycket i huvudet och man ska inte förstå sig på mina inlägg. Nu ska jag till skolan och jag är så nervös. Jag vet , varför ska man vara det liksom? Men jag är det.. Jag tycker inte om att gå till skolan och inte må bra och jag tycker inte om när människor mår dåligt av att jag mår dåligt. Jag vet då borde jag inte skriva det här men jag gör det ändå. Jag säger emot mig själv. Det är som att ha 2 hjärnor som inte håller med varandera jag är nog skritsfren eller nått. Har säkert vart de hela livet och nu märkt det eller nått. Jag drömde inatt. Jag drömde om allt. Det var det värsta som kunde hända att jag drömde om det. MAn vill gå vidare och sen drömmer man om det, natt efter natt plus att jag inte ens sov inatt. Okej hur går det ihop? Asså klart jag sov men det var ju ungefär 3 timmar och drömmarna var så verkliga. Vad är det med mig! Jag måste sluta nu .. Då ska man till skolan då, spela tempel runn och lyssna på hög musik. 
Lite citat är alltid bra :) Tycker om detta
Pojkar är frustrerande. Jag hatar alla deras indirekta meddelanden. Jag hatar spel. Älskar du mig eller inte? Säg det så jag kan komma över dig.





» L

Varför läsa igen när det är meningen att vi inte skall förstå??

Det är nåt skit i vattnet i norra skärgårn...dom blir dumma i huvudet :))

2012-02-21 » 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback