Svar på all frågor, ledsen att det blev så sent!

Hur ser ditt rum ut ? ( video )
Snälla kan inte du göra lite mer video inlägg? Det är så mycket roligare och läsa då :D love! <3


Svar: Jag har faktikst försökt göra massa videos men så har alltid datan fått ryck eftersom jag använder sämsta programet! Tänkte göra ett idag men så stängdes den av, men lovar ska försöka med fler!! :D Japp video på mitt rum ska bli ( när jag städat! )

 

 
 

1. Favorit affär?
2. Snyggaste killen där ni bor?
3. Bästa filmen?
4. Kan inte ni göra video inlägg? För de är så mycket roligare :)
5. Bästa låt?
6. Snyggaste tjejen där ni bor?
Hoppas de är räcker? :D ha de super bra! Älskar verkligen din blogg. :) ♥

Svar: Min favorit affär, jag tror inte jag har någon speciell faktikst jag vet inte riktigt.. Okej snyggaste killen? Det är svårt jag går inte på utsidan egentligen utan den måsta ha en bra insida för att vara snygg i mina ögon. Jag kan bara tänka på en person som en är riktigt snygg men han bor tyvärr inte nära mig. Titanic & Hide and seek är la de filmer jag tycker om ! Jag ska göra fler videoinlägg men om du läser frågan över vet du varför de inte blivit så! ;) What are words är en riktigt bra låt, bästa texten ever och jag älskar den bara för det. Snyggaste tjejen, jadu.. Jag? HAHAHA skämta men jag vet inte många snygga tjejer i lerum ;) Alla snygga bor i lerum you know!



 
Jätte fin blogg! Undrar bara hur du växt upp ? Asså inget illa menar utan skulle vara roligt att veta lite om de liksom!

Jag bodde i norge tills jag var 9år sedan flyttade jag till sverige med min mamma medans min pappa bodde kvar där! Jag åkte till honom varje lov men nu lite mindre än det :) Jag har la haft det bra liksom!
   
 
Du har sån fin stil, helt underbara kläder vart köper du? Eller vilka affärer hittar du alla dina kläder? :)
Den "koftan" du har på dig i dag och den lila tunikan, vart hittade du det? Sjukt snyggt! :D ❤

Jag tänkte faktikst prata om detta  snart så hoppas du kan vänta någon dag till ! Kommer även komma upp bilder på andra kläder och ska skriva lite om allt ! TACK! Kommer snart ett inlägg !PRomise <3
   
  Är du kristen??
Ja det är jag! :)
   
  Är du kär i någon? Eller har du pojkvän??

Jag säger nog bara såhär.. det är komplicerat! :) Asså vi kan nog ta mer om det en annan gång för det är en lång historia.

Vart åkte du på alla <3 dag?
Det är en hemlis :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback