Varför jag inte säger namn på de som sårat mig.

Okej... of c!! :)) seriöst, häng ut dom. Namn och foto!! Det hade varit kul...eller kanske inte!! som du själv säger, dom är inte värda det ( du måste tänka på att dom har nåt skit i vattnet ) go girl ! <3
Svar : 
Jag är verkligen ingen sådan person som skulle kunna säga något namn eftersom alla männsikor gör misstag och jag vet själv hur det är när man får massa skite eller nån gör så att folk typ "hatar än".. Jag är ingen person som vill att anxdra ska må dåligt och  det är någon "dom" kommer göra om jag säger deras namn. Jag tycker att de den/dom gjort är inte okej. Inte okej någonstans men jag tänker inte vara lika låg tillbaka. Människor som dom är inte värda att få sitt namn skrivet på min blogg. Jag tycker om dom de gör jag, vekrligen men ibland sårar människor en person sjukt mycket och det dom inte riktigt kanske förstår är att dom har gjort så jag inte kommer kunna bli den jag vill bli. Hade detta vart för kanske 4 år sedan skulle jag säkert sagt namn men jag är inte så låg. kommer aldrig någonsin sjunka så lågt. 






» L

Vill ju inte strö salt i såren, verkligen inte!!, men i det här har ju du varit förut, enligt inlägg! Funkar det tycker du?? Nepp är mitt svar på det!! Men vad vet jag, jag är en bloggläsare, ingenting annat...

2012-02-21 » 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback