VÄRLDENS BÄSTA DAG!

Dagen började med att jag åkte till ett speciellt ställe, jag firade alla hjärtans dag! Idag var en av de ästa dagarna i mitt liv, jag njöt verkligen av varje sekund idag. Sen åkte jag hem och fick veta att jag fått en kusin + det var en tjej!!!!! Oh yeah denna dagen var den bästa ! 

TILL DIG :
What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Och en sak till.....
Du frågar dig kanske hur jag kan vara så säker och då har jag svaret: 
LITA PÅ MIG DET BLIR VI 
LEDSEN FÖR BILDERNA MEN HAR TYVÄRR INGA JUST NU!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback