Vill leva mitt liv med dig.

Varje gång jag ser dig i ögonen så vill jag brista ut i gråt, inte för att jag mår dåligt av att se dig utan för att jag är så otroligt glad för att du tycker om just MIG. Jag vet folk säger, man kan inte sätta ord på våran kärlek och det är verkligen sant men det är alltid värt att försöka fast än det aldrig kommer beskriva hur mycket jag tycker om dig. Man kan säga att det vi har kan ingen annan förstå, hur mycket vi än vill förklara det kommer inte människor förstå förän dom själva står där. Hade du vart här med mig nu hade jag inte låtit dig gå igen, det värsta som finns är när man åker ifrån dig. Man kommer fler och fler km ifrån dig och för varje cm känns det som ett kniv i hjärtat. Helst vill jag bara stanna i dina armar för alltid men den dagen kommer. Inte nu, men sen. Ett liv utan dig är ingen framtid , en framtid utan dig är inget liv. Det är du som gör min dag, det är du som får mig att må bra när jag känner mig som ledsnast. Jag kan inte lova dig att jag kommer vara perfekt , jag kommer göra misstag men jag kan garantera dig att jag ska göra mitt bästa. Jag hade egentligen inte behövt skriva alla dessa ord. Det hade räckt med 3. JAG ÄLKSAR DIG. Det säger jag inte bara för att säga det utan för att jag gör det. Jag vill tillbringa resten av livet med dig Älskling. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback