Du är OKEJ!

Jag känner en tjej som har det finaste utseendet jag någonsin sätt, hon har den underbaraste personligheten men när man läser hennes texter förstår man att hon inte tycker samma sak om sig själv. Hon känner sig inte okej, hon mår antagligen inte bra över sig själv och hon ställer den frågan som alla någon gång ställt. VARFÖR KÄNNER JAG MIG INTE OKEJ? Jag tror att det finns olika slags männsikor. Dom som tänker för mycker vilket jag tillhör, sen finns det dom som skiter i det och inet stället frågorna VARFÖR. Men om vi går in på dom som tänker för mycket. Jag är oftast sån att jag frågar mig själv. Varför finns jag ens? Varför tycker inte jag om mig själv? Är det fel på mig eftersom jag inte tycker om mig själv? NEJ! Det är inte det. Vi påverkas av andra vi gemför oss med andra. Vi tycker att alla runt omkring oss är så underbara, dom är ju så snygga , dom klär sig så fint och dom tar ju så fina bilder. Men vi glömer helt bort alla bra saker vi själva gör. Vi tänker inte alls på allt fint som alla andra ser i oss men som vi faktiskt låter bli att se. Denna tjejen som jag snackar om gjorde mig riktigt upprörd. Första gången jag såg henne blev jag otroligt avundsjuk. Hon kunde allt inte jag kunde, hon var exremt vacker och hon hade en sån utstrålning så jag trodde jag skulle dö. Sen läser jag att hon inte tycker att hon är okej. DENNA VACKRA MÄNNISKA? INTE OKEJ? Om hon  inte är okej då undrar jag vad jag är? Då är ju jag redan begravd. 

ÖPPNA ÖGONEN OCH INSE ATT DU ÄR OKEJ PRECIS SOM DU ÄR. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback