Frågor och jag ger svar!

JAG TÄNKTE ATT JAG SKA SVARA PÅ LITE FRÅGOR SOM NI KANSKE HAR! 
DET BEHÖVER INTE HA MED JUST MIN BLOGG ATT GÖRA ELLER SÅ , DET KAN VA FRÅGOR OM KRISTENDOMEN ELLER NÅGOT ANNAT NI UNDRAR ÖVER! BARA ATT FRÅGA JAG SKA SVARA ÄRLIGT PÅ ALLA FRÅGOR IMORGON TÄNKTE JAG SÅ PASSA PÅ! 






Jag tycker att du har en jätte fin blogg och skriver mycket intressant ;)

Hur gammal är du?

Vilken skola går du på?

Hur många syskon har du?

Är du ofta i Norge?

Var i Norge är du då?

Gillar du Harry Potter?

Jag älskar tigrar vilket är ditt favoritdjur?

Hur blir man galen?

Jag vill oxå vara galen! :D

Aja nu kommer jag inte på något mer!

Hoppas att du orkar svara ;) <3

Ps.jag läser din blogg flera gånger om dagen!

2012-01-12 » 07:48:01

Hej jag tycker om din blogg jätte mycket!!

Vad tycker du om att göra på fritiden?

Var det din pojkvän på bilderna nedanför?

2012-01-12 » 10:56:19

Vad har du för kamera?

2012-01-12 » 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback