Känslan av att inte somna.

Nu är det tredje natten jag inte kan somna..  Jag kan verkligen inte sova, tänker för mycket och orkar inte med det. Ni vet känslan av att vilja sova men man kan inte, jag testade att läsa bok, testade att bara ligga där, testat med allt. Pallar inte att jag inte somnar och ska upp klockan 06.00 imorgon.  Tankarna som flyger förbi när man sover och alla hemska tankar kommer tillbaka, inte roligt alls. Istället för att gråta mig till sömns väljer jag att vara inne på facebook till jag tillslut somnar, kanske inte bra men ända sättet. 








» Ruth

Man kan inte kommentera din bloggs framsida-bild den när du e bredvid en blomma så kommenterar här, väldigt väldigt vacker bild! Alltså wow dina ögon o ditt leende!

2012-01-11 » 00:15:57

Tack så mycket Ruth ! Snällt sagt! :D

2012-01-11 » 10:57:51

Fiin blogg !

2012-01-11 » 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback