Svar på alla frågor!

Jag tycker att du har en jätte fin blogg och skriver mycket intressant ;)
Hur gammal är du?
Vilken skola går du på?
Hur många syskon har du?
Är du ofta i Norge?
Var i Norge är du då?
Gillar du Harry Potter?
Jag älskar tigrar vilket är ditt favoritdjur?
Hur blir man galen?
Jag vill oxå vara galen! :D
Aja nu kommer jag inte på något mer!
Hoppas att du orkar svara ;) <3
Ps.jag läser din blogg flera gånger om dagen!

Svar: Jag vet inte hur seriös du var med dessa frågor men jag svarar helt klart ändå! 
16år 
Lerumsgymnasium 
Inga
När jag har tid 
Precis utanför Oslo 
Nja filmerna kanske! 
Jadu.. Vet inte riktigt
Man blir som mig? Nej men man bjuder la på sig själv bara :)
Tack , hoppas du fick svar på dina frågor!


Hej jag tycker om din blogg jätte mycket!! 
Vad tycker du om att göra på fritiden? 
Var det din pojkvän på bilderna nedanför?
Svar:
Jag dansar , körledare, konfaledare och sjunger på friitiden! 
De bilderna från Hönö antar jag att du menar? Nej det är inte min pojkvän
Hoppas det var svar nog! :)


Hej , vad har du för kamera? 
Svar:
En jätte dålig kommer antagligen köpa en ny när jag har pengar. D3000 har jag och det har vart mycket problem med den tyvärr! 







Hej jag tycker du har en jätte fin blogg och jag läser den varje dag <3 och jag tänker fråga en fråga du behöver inte svara de kanske är lite personligt men har du någonsin blivit mobbad, våldtagen eller nedslagen. Du behöver inte svara om du inte vill Jag förstår de :) <3

2012-01-12 » 16:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback